czwartek, 3 stycznia 2013

Jechać, nie jechać... oto jest pytanie!


3 komentarze:

  1. Rostowski, policja... a samorządowcy? :) chyba lepiej raczej nie jechać. Chociaż z tego, co pamiętam miały być jakieś zmiany ws. fotoradarów stawianych w formie pułapek przez wójtów i burmistrzów na rogatkach miast, w ukrytych miejscach. Bo służyło to jedynie zasileniu kas samorządowych :/

    Pozdrawiam
    Blog Szymona Słowika - Rozważania o wolności i ateizmie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Silniejszy rozbójnik przejął rewiry słabszych ;-)

      Usuń
  2. nie ma już rekina atakującego tylko są różnej maści piranie w tym także farbowane płotki zwane straszą wiejską. mnie obecnie przeraża fakt, że jak wyjadę do centrum z mojego domu czy jadę nad wodę odpocząć muszę odbębnić co najmniej 3 różne kontrole. ostatnio dość szybko zaczęły pojawiać się parkingi dedykowane ITD. jeszcze nie widziałem, że w Polsce można tak szybko zrobić parking, z poboczem, wypoziomwanym podjazdem na wagę, dodatkowy pas na zjazd, nawet oświetlenie im zrobili. jestem w szoku, że można w Polsce tak szybko zrobić taką infrastrukturę. patrząc na wycyzny z autostradami, które od czasu euro są nieskończone to przecierałem oczy ze zdumienia. ale to przecież wszystko dla naszego dobra.

    OdpowiedzUsuń

Facebook FanPage